11 augusti 2010

Hej

Idag vaknade man vid klockan sju av att man hade världens migrän, fy fan säger jag bara hatar att ha migrän.... Men lyckades ialla fall att somna om till typ halv 3, så nu mår jag lite bättre tack och lov. Men det blir ändå en slappar dag. Sitter just nu och kolla på vänner och dricker kaffe för att piggna till haha XD. Imorrn blir det nog ung 08 igen om jag kan dra med mig nåra dit :P, sen på kvällen har jag och Louise bestämt att vi ska ut och springa ! Så då jävlar asså haha XD. Hoppas att vi inte springer vilse den här gången bara. Jag fattar inte riktigt jag har bott i stockholm i ca 5 år och går fortfarande vilse vart jag än går, jag hittar ju fan inte ens ut från t-centralen när jag tar pendeln haha XD har nog inte så bra lokalsinne :P

Men nu börjar one tree hill, så ska se det hade bääääst puss hej <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0