4 maj 2010

SHUUULILUUU!


Jaha... då ska vi se vad jag har gjort idag då xD

Har prao den där veckan, och hade det förra veckan oxå... Säger bara en sak praoa ALDRIG på mcdonalds typ sämsta... elr om ens dröm yrke är städare så är det ett toppen ställe att praoa på haha XD

Aja det är det förflutna, för denna vecka praoar jag hos min lillebrors dagmamma :P Som är rätt nice. Idag var vi på aquaria med dom största barnen, som börjar skolan efter sommarn och det var rätt kul. Plus att jag fick sluta tidigare, och det är ju aldrig fel.

Såååå himla skönt att inte ha nåra läxor heller !! Och när jag kommer tbx till skolan är det bara 4 veckor kvar tills sommarlovet !! Asså åttan har gått så sjuuukt fort, kan inte fatta att jag börjar nian efter sommarn, sen måste man ju välja vilken linje man vill gå och massa skit ! XD

Fast tror jag ska välja media och nåt mer, fast den linjen skulle ju typ läggas ner??...Aja, intresseklubben antecknar XD

Som ni märker börjar det här bli lagom tråkigt, så ska nog sluta skriva nu

Puss och hej ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0