7 maj 2010....

Hej alla trogna läsare XD

Idag var sista dagen på praon rätt skönt, fast ser absolut inte fram emot skolan, eftersom vi bla. kommer ha spanska prov vecka 20 !! Och jag SUGER på spanska ! Men det är så grymt tråååkigt !! Fastnar helt enkelt inte i huvet, aja vi får hålla tummarna. Hur som helst var det ju som sagt var sista prao dagen idag, det var helt okej bara att det är så jävla cp kallt ute !! Det är ju för fan maj !!

Ikväll ska jag bara va hemma och kolla på talang :P Ska försöka göra lite av prao läxan, men just nu känns det inte som det kommer hända XD.

Imorrn är det ialla fall träning !! Känns typ som det var as länge sen, men det är nog bara för att det blev inställt i onsdags :/, aja kul ska det bli ialla fall :D <3

På söndag kanske jag ska träffa en viss person, men vet inte än. Annars blir det nog att va med Louise o Katie :D <33

Det var allt jag har att skriva just nu :)

Puss o kram <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0