Sjukstugan XD

Hejsan Hoppsan !

Usch Usch Usch ! säger jag bara, är sååå gryymt trött på att vara sjuk !! Vill bara bli frisk!
Jag missar träningen idag igen !! aaarrrggg !!! Sååå jävla sugigt !! :@

Aja...nu när jag fått klaga lite så känns det lite bättre haha XDD

Ialla fall har jag inte gjort ett skit idag, vilket man kanske kan förstå :P Och självklart är det JÄTTE fint väder ute, bara för att jag är sjuk och måste va inne och plugga !!

Jävla kemi prov!! Fattar typ ingenting heller, vilket är jätte bra med tanke på att provet är imorrn !

Usch ! Ialla fall hoppas jag kunna gå på träningen på Lördag, elr jag SKA gå på träningen på lördag, även om jag är döds sjuk !  XDD

Men ska försöka piggna till, och plugga lite till :/

Förresten....Om ni är inne på min blogg, glöm inte att kommentera !! ;) <3

Hare bra ! pok <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0